„Linava“ ir „Linavos servisas“ turės sumokėti 6 mln. Lt

12507
Lietuvos vežėjų asociacija „Linava“ ir jos valdoma bendrovė „Linavos servisas“ bankui „DnB Nord“ turės sumokėti beveik 6 mln. Lt.
„Linavos servisas“ iki šiol nėra sugrąžinęs paskolos „DnB Nord“ bankui , kurią turėjo gražinti iki 2009-ųjų gruodžio 1 d. Už šią paskolą laidavo vežėjų asociacija.
„DnB Nord“ teismo prašė priteisti 7,396 mln. Lt skolą. Kol byla buvo nagrinėjama, „Linavos servisas“ sugrąžino dalį pinigų – 829 tūkst. EUR.
Vilniaus apygardos teismo teisėja Asta Radzevičienė sakė, kad bankui priteisė 1,61 mln. eurų skolos ir 3,93 proc. dydžio metų palūkanas, skaičiuojant nuo bylos iškėlimo datos – 2010 m. kovo 2 d. iki visiško teismo sprendimo įvykdymo.
„Patenkinau banko ieškinį, iš „Linavos serviso“ ir „Linavos“ solidariai priteisiau skolą“, – sakė A. Radzevičienė.
„Linavos“ atstovas spaudai, Gytis Vincevičius paklaustas apie priteistą skolą, sako, jog tai vidiniai „Linavos serviso“ finansiniai reikalai: „Vyksta refinansavimo darbai – paskola perkeliama iš vieno banko į kitą. Iš kur atsirado tie 6 mln. Lt? Tai – įmonių skolos. Jos sėkmingai susigrąžinamos. Šiuo metu išieškoma 1 mln. 300 tūkst. Lt skolų. Intensyviai dirbame su skolininkais, dauguma iš tų, kurie gyvybingi ir dirba, skolas grąžina, jie yra pasirašę skolų grąžinimo grafikus. Teismų ir antstolių pagalba išieškome iš tų, kurie nenori grąžinti. Priteisti 6 mln. Lt nėra didelė suma, atsižvelgiant į tai, kad „Linavos serviso“ metinė apyvarta daugiau kaip 60 mln. Lt“, – dėsto G. Vincevičius.
„Linavos servisas“ užpernai patyrė 6,84 mln. Lt audituotų nuostolių – 7,1 karto daugiau nei 2008 m. Bendrovės pajamos 2009 m. smuko 1,96 karto iki 9,113 mln. Lt, veiklos sąnaudos augo 55 proc. iki 9,049 mln. Lt.
G. Vincevičius patikina, kad rinka atsigauna, paslaugų ir prekių pardavimai auga. Anot jo, priteista skola nesutrikdys nei asociacijos, nei jos antrinės įmonės – „Linavos serviso“ – darbo. „Kai eskaluojami atskiri su įmone susiję epizodai, susidaro įspūdis, kad tai bandymas atkreipti dėmesį prieš rinkimus, tarsi norima parodyti, kad asociacija patiria sunkumų“, – apibendrina „Linavos“ atstovas.
„Linava“ neatmeta galimybės skųsti sprendimą Lietuvos apeliaciniam teismui.

Komentarai

Atroškevičius Mečislavas 2011-01-21 19:10

Taip. Sarunai. Mes galejome jau pernai geguzes 28 diena pradeti keisti valdzia ir bandyti ivesti tvarka Linavoje. Jau tada as sakiau visiems siems ponams, kad bet kokia naujai isrinkta valdzia atnes daugiau naudos, negu dabartine stagnacija. Ponui Peledai sakiau, kad geriausiu atveju tik po metu galesim surengti rinkimini Kongresa. Niekas manes neklause. Bet as buvau teisus. Visus metus mes murkdomes tame paciame sude. Pripazinkite savo taktines klaidas ir atsiimkite visus teismo ieskinius. Tai leis Linavai eiti i prieki ir daryti pokycius. Kitaip, visos Jusu kalbos apie gerus norus lieka tik kalbos. Ir nereikia ieskoti kaltu. Visada reikia pradeti nuo saves. Ponas Peleda su Armalium dejo visas pastangas, kad tik islaikyti valdzioje Gili, bet kokia kaina, nes laiko vilkinimas buvo jiems naudingas. Gilio siandien nera, tai ko jie delsia? Tegul atsiima ieskinius ir as pirmas pasirasysiu Jusu raste, kad reikalingas naujas rinkiminis kongresas...

Mažeika Šarūnas 2011-01-21 17:23

Mečislovai,nesvarbu,kad visus kurie nori ,kad linavoje būtų tvarka ir aiškumas išvadini durneliais,prostitutėmis ir galų gale pradedi ir loti pasibaigus argumentams.Mums vežėjams ateityje reiks per TIR knygeles sunešti pradangintus milijonus.Gal paguodai galėtų pasakyti kiek TIRo kainoje yra ydėta pradangintiems pinigams surinkti.

Atroškevičius Mečislavas 2011-01-21 13:19

Leisk, Erikai, su tavim nesutikti. Mano kritika visada buvo konstruktyvi. As visada stengiausi pasiekti rezultata. Ir daznai man tai pavykdavo. Ne is pirmo, is antro, is desimto karto, bet pavykdavo, skirtingai nuo Jusu, skaidruoliu, kritikos. Siandien vel gavau, kaip ir visi vezejai, laiska is Jusu judejimo. Nezinau kieno tai rasliava, nes visada pasirasoma anonimiskai, tiesig "judejimas". O tai yra fikcija. Tai va, sis rastas - tai konstruktyvumo ir noro taikos sutarties "virsune". Jo turinys - tai mazdaug toks: "Gav, gaav, gaaaav, gaaaaaaav...".

Armalis Erikas 2011-01-21 12:14

Matau, kad nieko naujo, Mečislavai, nerandi - nerandant argumentų vėl "laistomasi" emocijomis" ir visų kritikavimas į dešinę ir į kairę :) konstruktyvumo, deja, jokio. Na, bet čia toks ilgametis Tamstos braižas, kaip ir pats prisipažinai - visus kritikuoti. Manau, kad ši tema išsemta.

Atroškevičius Mečislavas 2011-01-20 17:44

Erikai, jau kelinta karta girdziu is Tamstos, kad nuo 1996 metu esi vezejas. Tik iki galo niekaip nepasakai ka atstovauji. Jeigu zmonai MAXIMoje su vezimeliu padedi vezioti pirkinius, tai tokiu vezeju Lietuvoje 3 mln. Ir jeigu kaip prostitute kiekviename susirinkime ar Kongrese atstovauji vis kita imone, tai iki siol negaliu suprasti kokios imones tu atstovas. Rinkimuose dalyvauju nuo 2002 metu, turiu tam tikra rata zmoniu, kurie mane pazista ir palaiko. Per siuos metus visada kritikavau Linavos vadovybe, dar tais laikais, kai Tamstos bosas ponas Peleda jiems subine laize. Visada ir visiems buvau nepatogus zmogus. Todel jei ir siandien nebusiu isrinktas, tai is to tragedijos nedarysiu, tiesiog dirbsiu savo darba. O apjuodinti manes tau, Erikai, nepavyks, nes niekada nebuvau valdzioje, neturejau, neturiu ir nesiruosiu tureti jokiu skolu ir isipareigojimu Linavai, niekada nesinaudojau jokiom privilegijom, nemokamom kelionem ir t.t. O tokiems parsidaveliams kaip tu jauciu tiesiog sleikstuli, nes jie dirba bet koki darba, vykdo bet koki uzsakyma, svarbu kas kas daugiau sumoketu...

Vidas Pilkauskas 2011-01-20 16:52

Ponas Mečislovai, pats sekretoriatas neskelbia informacijos. Tai turi atlikti tam tikras asmuo, kuris ir būtų atsakingas už informacijos slėpimą. Kitu atveju vėl liks kolektyvinė atsakomybė.Kas geriau ir kompetingiau už atstovą spaudai gali tai padaryti? Jam asociacijoje alga mokama ne už gražias akis. Į jo pareigybinę instrukciją reikia įtraukti šį punktą ir viskas bus labai aišku.

Armalis Erikas 2011-01-20 15:55

Va ir pasirodė Kandidatas :) su tikrąja savo pozicija - kad iš Linavos priteisti milijonai tai „<..nieko naujo..>“. O gal tikrai nesvarbu, kad galimai dėl šių skolų ir buvo bandoma įkeisti Linavos (t.y. vežėjų) turtą? Ir kad atsakingų iki šiol nėra, neva niekas nieko nežino? O gal už galimybę būti Kandidatu dabar tenka atidirbinėti tiems, kas uždėjo "taip" vėduokliniuose balsavimo biuleteniuose ir visaip pulti tuos, kurie ištempė Linavos veiklos trūkumus bei skolas į dienos šviesa ir pagaliau visi vežėjai sužinojo kur dingsta jų pinigai? Netikiu, kad Kandidatas pasakys tikrąją tiesą. Tačiau tie kas, kaip rašė p. Vidas, daro išvadas, gerai supras ką atstovauja Mečislavas ir kodėl jis taip įnirtingai lieja pyktį. Juk kai neliko vėduoklių, galbūt vėl atsirado sunkumų nelengvame kelyje prezidiumo nario kėdės link? :) Be to, jeigu jau Mečislovas turi tiek laisvo laiko aiškintis kas yra ar ne pvm mokėtoju, tai gal gali pasidomėti, kad vežėju esu nuo 1996 m iki šios dienos? kam klaidinti kitus? O tai, kad kasdien "nekraunu mašinų" man visai netrukdo domėtis savais pinigais, mokamais Linavai. Teisybė dėlei reikėtų priminti, kad KONGRESĄ permainų siekiantys vežėjai raštu jau pasiūlė surengti KUO SKUBIAU - apytikriai 2011 kovo vidurį. Ir vežėjai aiškiai laiške įvardino "<...NUTRAUKIANT DĖL TO KILUSIUS TEISMINIUS GINČUS..>". Deja, panašu, laikas jau yra vilkinamas, matyt labai patogu sėdėti valdžioje, gauti už tai pinigus ir nelabai už ką būti atsakingam. Ir pabaigai - įdomu, Mečislovai, kurioje buvusių struktūrų mokykloje mokėtės tokios retorikos, kai dažname savo komentare neapsieinate be kitų asmenų įžeidinėjimų? Ar iš vis taip dera Kandidatui? :)

Atroškevičius Mečislavas 2011-01-20 15:50

Taip pat noriu replikuoti Sarunui. Jis raso: "...tai,kad ieškiniai tik dėl prezidento veiksmų iškelti..." Turiu saukima i teisma kovo antrai dienai. Gavau ir ieskinio kopija. Noriu paskaityti viena vieta: "... akivaizdziai matyti, kad 6 igaliojimai yra surasyti ir pasirasyti skirtingos spalvos rasymo priemonemis (UAB ...., UAB "Bretalita", ...UAB "Transeurus"...)..." Tai va, del tokiu pazeidimu, o ne del Prezidento veiksmu ir buvo sustabdyti to susirinkimo rezultatai. Tik kaip ponas Peleda gales ziureti i akis savo kolegai ponui Algirdui Kairiui, kuri mes visi puikiai pazistame ir kuris atstovavo savo imonei "Bretalita", nes tokiu atveju ir ant jo mestas seselis, kad jis suklastojo savo igaliojima. Arba "Transeurus" savininko zmona, kuri atstovavo susirinkime savo vyro imone, matyt irgi igaliojima suklastojo, pasirasydama kitos spalvos rasikliu. Vienu zodziu, prisidirbe yra visi, bet kazkada reikia sustoti, kitaip bus blogai mums visiaems...

Atroškevičius Mečislavas 2011-01-20 15:35

Sutinku, Vidai, kad skolininkus reikia zinoti. Mes turime sarasus Linavos serviso skolininku 2010 metu geguzes 7 dienai. Sis sarasas turetu kiekvieno menesio 1 dienai atsinaujinti. Tada mes matytume skolu dinamika, kas grazina, kur jau kazka atgauti beviltiska. Bet, Vidai, prie ko Vencevicius, kai tu rasai "...Kur jis buvo, kai dalis nesąžiningų prezidiumo narių , jam neinformavus vežėjų, dėl informacijos trūkumo, galėjo niekieno netrukdomi švaistyti bendrus viso kolektyvo pinigus..." Baikite Jus saudyti tusciom kulkom. Suprantu, kad visiems mums tai skauda, bet jau visus metus kalbame apie ta pati. Pagal dabartiius musu istatus uz informacijos pateikima atsako sekretoriatas: 11.5. Sekretoriatas turi teisę veikti savarankiškai šiose veiklos srityse: ......... 11.5.4. platinti informaciją apie asociacijos veiklą... ...................... Buves Generalinis Sekretorius V.Gilys pastoviai bande vengti savo pareigu, pasislepdamas uz Prezidiumo nugaros, bet turedami siandien nauja L.e. Generalinio Sekretoriaus pareigas pona Baranauska vel ir vel kelkime siuos klausimus. Pernai mes issireikalavome siuos sarasus, reikia padaryti taip, kad tai butu sistema ir skolininkai butu pastoviai paviesinami.

Vidas Pilkauskas 2011-01-20 12:35

Reikia, kad "Linava" nedelsiant paskelbtu sąrašus apie skolininkų 2010 metais grąžintas pinigų sumas.Tada galima būtų diskutuoti ką nuveikė "Linavos" valdžia sugrąžinant pinigus vežėjams. Dabar aiškiai matosi tik toks jų nuopelnas, kad mes esame priversti už valdžios aplaidumą ir abejingumą dar bankui mokėti procentus.Pono G. Vincevičiaus komentarai smarkiai prasilenkia su realybe. Kur jis buvo, kai dalis nesąžiningų prezidiumo narių , jam neinformavus vežėjų, dėl informacijos trūkumo, galėjo niekieno netrukdomi švaistyti bendrus viso kolektyvo pinigus. Kodėl tada jis nekomentavo susidariusios padėties, o dabar mulkina visus teigdamas, kad prarasti 6 milijonai nėra didelė suma.Juk jo pagrindinė pareiga, apie visas kylančias problemas bei valdžios neveiklumą nedelsiant informuoti vežėjus. Tačiau šiandien garbingai šią pareigą jam atlikti yra gana sudėtinga. dėl visiems suprantamos priežasties.Todėl spaudos atstovą, jam nenorint, atleisti iš darbo turėtų teisę tik asociacijos Kongresas. Tada būtų iš ko pareikalauti dėl sąmoningo informacijos slėpimo.Šiandien spaudos atstovas gali ginti tik valdžios interesus, nes kitu atveju bus nedelsiant atleistas iš darbo.Todėl ir toliau per visas žiniasklaidos priemones, būsime priversti klausytis tik tokių "dainelių.", kurios glostys valdžios širdeles.Jeigu ateityje norime gauti daugmaž objetyvią informaciją, darykime išvadas.

Mažeika Šarūnas 2011-01-20 12:15

tai,kad ieškiniai tik dėl prezidento veiksmų iškelti,visa kita antram plane.Ir pasiųlyme pateiktas prašymas tik sutikti paskelbti kongresą per 40 dienų ir iškarto atsiimtas bus ieškinys.Šiandien svartys kaip atsakyti,kad kongreso nebūtų,juk taip gera neteisėtai valdyti linavą ir nieko nedaryti

Atroškevičius Mečislavas 2011-01-20 11:57

Sarunai, neklaidink savo kolegu. Kol teismai nenuims apsaugos priemoniu joks Prezidentas ir Prezidiumas neturi teises skelbti jokiu Kongresu. Visi ju sprendimai bus niekiniai ir gali buti apskundziami tam paciam teismui. Todel nustok lojes kaip suva ir bandyk veikti konstruktyviai. Jeigu bus baigti teisminiai gincai, tai kaip as suprantu, ar bus ar nebus pasirasyta kokia taikos sutartis, Prezidiumas privales skelbti Kongresa. O siandien dienai, kol ieskiniai is teismu neatsiimti, diskutuoti beprasmiska.

Mažeika Šarūnas 2011-01-20 11:16

Mečislovai,tai,kad balaganą daro linavos prezidentas,pasiųlymas surengti kongresą pateiktas praeitų metų paskutinę dieną,bet svarstymas pasiūlymo tik šiandien po 21 dienos.Ir problemos linavoje tik dėl vieno prezidento begėdiškų veiksmų.Prezidento atsakymas"nesulauksi" viską pasako apie jo reputaciją.Mums vežėjams senai reik naujų įstatymų mus ginančių,bet ne žlugdančių.Atsigaunančios rinkos praeis šalia lietuvos vežėjų ir liksime nuskurdinti,apgauti ir nuvilti....

Atroškevičius Mečislavas 2011-01-20 08:47

Erikai, labai bloga savybe - skaiciuoti svetimus pinigus. Tai yra vezeju reikalas, o ne kazkokiu koordinatoriu. Susitvarkyk kaip komercijos direktorius savo nekilnojamo turto agenturoje, kuri net pernai isbraukta is PVM moketoju registro, o tada galesi mokyti kitus. As pvz. sioje informacijoje nieko naujo pats sau neradau. Nuo pernai geguzes menesio, kai buvo paviesintos Linavos serviso skolos, visi puikiai zinome apie sia 7 mln Litu skola, ne karta apie tai buvo kalbeta. Ir kiek suprantu, kad is sios priteistos 7.396 mln, sumos per nepilnus metus 829 tukst. EUR, arba 2.86 mln. Litu jau grazinta. Liko apie 4.5 mln Litu. Dalis sios skolos tikrai bus beviltiska, apie tai kalbejo ir Kongreso metu, bet dali is skolininku pavyks susigrazinti. Mes jau beveik metus murkdomes (ir ne be Tamstos pagalbos) rinkimu maratone ir negalime nei pakeisti valdzios, nei daryti kokiu nors pertvarkimu Linavoje. Visa savo entuziazma geriau nukreipk ta linkme, kad tavo bendrazygiai atsiimtu visus teismo ieskinius ir mes galetume greiciau surengti rinkimini Kongresa ir pradeti pertvarka Linavoje.

Armalis Erikas 2011-01-19 16:19

Va čia jau rimti klausimai ir kandidatai galėtų pasisakyti, kokia jų pozicija, kas atsakingi ir kaip esantieji valdžioje sugebėjo valdyti įmonę taip, kad ji "nejučia" patyrė 6,84 mln Lt (!?!) nuostolį??? Beje, G. Vincevičius yra "truputį" neteisus, nes LINAVOS SERVISO apyvarta NIEKADA nėra siekusi 60 mln. litų. O esant kokių 17 mln. Lt apyvartai, "pasiekti" beveik 7 mln Lt nuostolį - tai jau tikras "menas". Kad vežėjams gali tekti dengti šiuos nuostolius iš savo kišenės - buvo aišku dar prieš metus, tačiau dar ne visi, deja, tai supranta, kol tai nepalietė jų kišenės per TIR knygelių kainą. Arba, nebrangiai įkeitus visus Linavos pastatus bankams ir taip padengus skolą. O gal šie iššsvaistyti milijonai yra "kažkieno", o ne vežėjų?...

Mažeika Šarūnas 2011-01-19 12:23

o tai ne sunkumai,kad vežėjai per TIR knygeles turės sunešti tuos milijonus? Net teismai priteisia,ar normali firma daeina iki teismų....


Jūsų komentaras

Jei norite parašyti komentarą, prašome prisijungti:

arba užsiregistruoti.

Nacionalinės asociacijos

eu-flag-2108026_960_720

Mokslininkai: protekcionistiniai įstatymai prieštarauja ES vertybėms ir tikslams

Europoje ir toliau daugėja šalių, kurios įvedinėja minimalaus darbo užmokesčio įstatymus užsienio šalių vežėjams, dirbantiems jų teritorijoje. Vis tik Europos mokslininkų atlikto tyrimo rezultatai teigia, kad tai prieštarauja Europos Sąjungos principams ir esminiams dokumentams. Maža to, tokie įstatymai žalingi ir visai ES ekonomikai, o ypatingai šalims, kuriose transportas atlieka svarbų vaidmenį, tai yra ir Lietuvai. 

2017-03-23 511
1
^61859F7ABFD231318E62BE91CF689956BFA1DE79CC2DA968D6^pimgpsh_fullsize_distr-6

Su opozicija susitvarkyta. Kas toliau?

Gruodžio 14 d. „Linavos“ prezidiumo posėdyje buvo nuspręsta pašalinti iš asociacijos UAB „Mečys“. Kaip į šitą žinią sureagavo vežėjai, gruodžio 15 d. susirinkę į pakartotinį kongresą? Kokias galima daryti išvadas apie „Linavoje“ vykstančius pokyčius, ir ko vežėjai gali tikėtis ateityje? „Linavos“ nario pašalinimas dėl asociacijos vardo diskreditavimo ir asociacijos orumo žeminimo – beprecedentinis atvejis per visą asociacijos gyvavimo istoriją. Tad nenuostabu, kad pakartotiniame kongrese šis klausimas sukėlė daugybę diskusijų.

2016-12-21 2,327
2
Linava-pav

„Lindra 2“: neatsakyti klausimai

„Linavos“ prezidentas Erlandas Mikėnas praėjusį rudenį viešai pranešė apie planus kurti asociacijos draudimo bendrovę, kurios tikslas – pagerinti komercinio transporto draudimo sąlygas. Vežėjai sutaria, kad dabartinės draudimo sąlygos yra nepagrįstai drakoniškos, tačiau kyla eilė paprastų klausimų: kaip naujoji bendrovė galėtų būti įsteigta ir kaip turėtų veikti?

2016-12-14 880
3